Publicat 17/12/2019 15:14

Tres detinguts per intent de robatori coure en una empresa de Banyoles (Girona)

Empresa on els tres homes van intentar robar.
MOSSOS D'ESQUADRA

GIRONA 17 des. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han detingut tres homes mentre provaven de robar coure en una empresa de Banyoles (Girona), on van forar una finestra per entrar-hi i van provar d'emportar-se quatre bobines de coure.

En un comunicat aquest dimarts, els Mossos han explicat que els fets van tenir lloc diumenge a la nit, quan el vigilant de seguretat privada de l'empresa va alertar que hi havia persones dins de la nau industrial.

Quan van arribar, els agents van trobar els tres homes, que van fugir corrent, i a un d'ells el van detenir dins de l'empresa.

Durant l'escorcoll, li van trobar unes alicates, una llanterna, uns guants i un buf per tapar-se la cara.

La policia va detenir els altres dos homes pocs minuts més tard, un cop fora del recinte: un s'havia amagat en una canonada al costat d'una riera.

La investigació continua oberta, per la qual cosa la policia no descarta més detencions, i els tres investigats passaran aquest dimarts a disposició d'un jutjat d'instrucció en funcions de gurdia de Girona.

Contingut patrocinat