Publicat 14/04/2025 15:58

Tres detinguts a les Borges Blanques (Lleida) per delicte contra la salut pública

Archivo - Cotxe dels Mossos d'Esquadra
MOSSOS D'ESQUADRA/TWITTER - Archivo

LLEIDA, (EUROPA PRESS)

Els Mossos d'Esquadra van detenir diumenge a les Borges Blanques (Lleida) dos homes i una dona, d'entre 22 i 30 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, informa en un comunicat la policia catalana.

Els fets es van produir a les 21.30 hores, durant un control estàtic preventiu que agents de l'Àrea Bàsica Policial de les Garrigues havien muntat a la carretera AP-2, al terme municipal de les Borges Blanques.

Durant l'operatiu, els agents van aturar un vehicle i, després de la identificació dels ocupants i l'escorcoll, van decomissar tres peces d'haixix --de 350 grams en total-- i 730 euros en moneda fraccionada, un fet que va motivar la detenció dels tres ocupants, que passaran a disposició judicial davant el jutjat d'instrucció de Lleida.

Contador