Publicat 01/02/2022 10:07

The New York Times compra Wordle

Wordle, joc de descobrir paraules.
WORDLE

MADRID 1 febr. (EUROPA PRESS) -

The New York Times Company ha arribat a un acord per adquirir el joc viral Wordle, consistent en descobrir paraules. El preu exacte no ha estat revelat, per se situa "en la part baixa de set xifres", ha informat l'editora del diari novaiorqus.

Amb l'adquisició del joc creat per l'enginyer de programari Josh Wardle l'octubre de 2021, que compta amb milions de jugadors diaris, The New York Times pretén apropar-se més a la fita d'aconseguir els 10 milions de subscriptors el 2025.

En aquest sentit, l'editora ha subratllat que quan Wordle s'incorpori al seu catleg de jocs continuar sent gratut per als nous jugadors i per als que ja hi juguessin, i no s'hi faran canvis.

"Com a part de la nostra cartera de jocs, Wordle tindr un futur emocionant amb l'ajuda d'un equip de talentosos enginyers, dissenyadors, editors i més, millorant l'experincia de l'usuari", ha declarat Jonathan Knight, gerent general de The New York Times Games.

La compra de Wordle se suma a l'adquisició anunciada a principis de gener de The Athletic, empresa de mitjans d'informació esportiva basada en subscripcions digitals, per un preu de 550 milions de dlars (487 milions d'euros) en efectiu.

Contingut patrocinat