TARRAGONA 4 nov. (EUROPA PRESS) -
Protecció Civil de la Generalitat ha tancat l'alerta del Pla Inuncat una vegada "finalitzat l'avís meteorolgic de risc per acumulació d'aigua" i baixa al nivell de prealerta, informa aquest dilluns per la nit en un comunicat.
La prealerta es deu a que "es manté vigent un avís de risc" meteorolgic per intensitat de pluja a les Terres de l'Ebre (Tarragona) la propera nit, segons les previsions del Servei Meteorolgic de Catalunya (SMC).
L'Agncia Catalana de l'Aigua (ACA) ha desactivat l'avís fluvial de creixement sobtat de cabals en el Valls Oriental (Barcelona) i es normalitza la situació de risc hidrolgic en el Baix Llobregat (Barcelona), per "es mantenen les precaucions prop de rius, rieres i zones inundables".