Actualitzat 06/10/2017 14:41

Tarragona acollirà 209 parades de llibres i flors aquest diumenge de Sant Jordi

Los Xiquets De Tarragona Y El Conseller J.M.Pelegrí En La Diada Del Vino Novel
EUROPA PRESS

TARRAGONA 21 abr. (EUROPA PRESS) -

Els carrers de la ciutat de Tarragona tindran un total de 209 parades de llibres, flors i altres articles amb motiu de la Diada de Sant Jordi que se celebra aquest diumenge, ha informat aquest divendres l'Ajuntament en un comunicat.

A les 20 hores, la Rambla Nova acollirà la tradicional diada castellera de Sant Jordi, que és la primera cita de la temporada que reuneix els Xiquets de Tarragona, la Colla Jove Xiquets de Tarragona, Xiquets del Serrallo i Castellers de Sant Pere i Sant Pau.

L'Ajuntament de Tarragona proposa que durant aquests dies els seguidors de les xarxes socials de Tarragona Cultura i l'Ajuntament expliquin quins són els llibres que regalen o que els agradaria rebre amb l'etiqueta #elmeullibreé.

Contingut patrocinat