TARRAGONA 21 maig (EUROPA PRESS) -
L'accés a l'A-2 a Tarragona està tancat aquest dijous al matí en tots dos sentits cap a l'N-240, a causa de la manifestació dels docents que han tallat la carretera cap a les 08.15 hores, informa el Servei Català de Trànsit (SCT) a X.
De fet, la previsió és que la manifestació es desplaci cap al centre de la ciutat en les pròximes hores.
Aquesta jornada la vaga educativa és territorialitzada a Tarragona i les Terres de l'Ebre.