GIRONA 4 juny (EUROPA PRESS) -
La GI-552 ha quedat tallada a Arbúcies en sentit Hostalric (Girona) per un accident de matinada sobre les 00.17 hores.
Arran de l'accident s'acumula 1 kilòmetre de cues, ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT) en un missatge a 'X recollit per Europa Press.
Es fan desviaments senyalitzats.