BARCELONA 19 gen. (EUROPA PRESS) -
La carretera C-15, també coneguda com Eix Diagonal, est tallada des de dimecres i fins al mar entre Capellades i Vilanova del Camí (Barcelona) per unes obres de millora.
Mentre durin els treballs, els vehicles es desviaran per la BV-2304 i la C-244, i els vehicles en sentit sud tindran restriccions de velocitat i els carrils es reduiran, ha explicat la Generalitat en un comunicat aquest dijous.
Les tasques s'emmarquen en el pla de millores de la funcionalitat i la seguretat viria de la via, que té una inversió de 79 milions d'euros.
Est prevista la construcció d'un tercer carril, la installació d'un separador central i el desdoblament d'un tram, com les principals millores per facilitar els avanaments i reduir el risc d'accidents frontals.
D'altra banda, la circulació es desviar al seu pas per la Pobla de Claramunt (Barcelona) els dilluns i dimecres o dijous al migdia durant 45 minuts durant el mes de febrer.