Publicat 15/08/2022 15:32

Successos.- Passa davant el jutge el presumpte autor de l'apunyalament a un home a Verges (Girona)

GIRONA 15 ago. (EUROPA PRESS) -

El detingut com a presumpte autor de l'apunyalament a un home dissabte a Verges (Girona) ha passat a disposició judicial al jutjat de la Bisbal de l'Empord (Girona) aquest dilluns al matí, segons han confirmat els Mossos d'Esquadra a Europa Press.

L'home apunyalat, de 44 anys, va morir dissabte a la tarda a l'hospital per la gravetat de les ferides, i el sospitós, de 53 anys, va ser detingut a casa seva dues hores després dels fets i est acusat d'un delicte d'homicidi.

Els fets van tenir lloc al carrer Baix Empord, on el presumpte autor de l'homicidi va agredir la víctima que "intentava calmar-lo després que va tornar al restaurant d'on l'havien fet fora mentre esgrimia un ganivet de grans dimensions".

Contingut patrocinat