Actualitzat 29/04/2013 17:13

Successos.- Mor un treballador després de caure en una sitja de pinsos a Vic

BARCELONA 29 abr. (EUROPA PRESS) -

Un treballador de 35 anys ha mort aquest dilluns després de caure en una sitja de pinsos a la carretera de Manlleu, a Vic, segons han informat els Mossos d'Esquadra, que han desplaçat diverses dotacions.

Han rebut cap a les 11.47 hores l'avís d'una treballadora d'una empresa de Vic que ha vist com un jove queia en la sitja mentre estava fent la seva reparació.

A l'accident s'han desplaçat diversos efectius dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i un metge, que ha intentat reanimar sense èxit el treballador, Amida W., de nacionalitat ghanesa.

Caldrà esperar l'autòpsia per aclarir les causes de la mort, tot i que aparentment es va poder produir quan l'home va caure a la sitja per causes que encara no se saben.

Els Mossos han posat els fets en coneixement del Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia de Vic i la Conselleria d'Empresa i Ocupació, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.

Contingut patrocinat