MÀLAGA, 18 Ago. (EUROPA PRESS)
Un nen de dos anys ha mort ofegat després de caure en una piscina privada d'un habitatge al municipi malagueny de Mijas, segons han informat fonts de l'Ajuntament i del sistema Emergències 112 Andalusia.
Aquest mateix matí els pares del menor van denunciar la seva desaparició davant de la Policia Local, que va rastrejar la zona i el va trobar als pocs minuts en una piscina de l'habitatge contigua.
Pel que sembla, el petit anava caminant per un mur i hauria caigut a la piscina, han precisat fonts municipals, que han afegit que es tracta d'una família irlandesa que viu en aquesta urbanització El Coto.
El 112 ha rebut a les 10.45 hores un avís perquè un nen havia caigut a una piscina al carrer Astor, a la zona de Camp Mijas. Així, es va donar avís a serveis sanitaris, Guàrdia Civil i Policia Local que s'hi han desplaçat de seguida, tot i que a l'arribar s'ha certificat la mort del menor.