TARRAGONA 15 ago. (EUROPA PRESS) -
Un home francès de 81 anys ha mort la tarda d'aquest dijous mentre es banyava a la platja de Vilafortuny de Cambrils (Tarragona), segons ha informat Protecció Civil.
En un comunicat, ha explicat que l'avís s'ha rebut a les 16.40 hores després que diversos testimonis alertessin al socorrista que hi havia un home flotant a l'aigua.
Una vegada fora del mar i en estat inconscient, l'han intentat reanimar mentre arribava el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), però no s'hi ha pogut fer res.
Fins a la platja, que tenia bandera verda i servei de vigilància, s'ha desplaçat el SEM, una patrulla dels Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Cambrils.
Amb aquesta ja són 16 les persones que han perdut la vida a les platges catalanes aquest estiu, per la qual cosa Protecció Civil recomana als ciutadans que no es banyin si no es troben bé i respectin les normes de bany.