Actualitzat 17/12/2013 20:40

Mor un ancià ofegat en una platja de Vila-seca (Tarragona)

TARRAGONA 15 ago. (EUROPA PRESS) -

Un ancià d'entre 70 i 80 anys ha mort aquest dijous ofegat a la platja de La Pineda de Vila-seca (Tarragona), segons ha informat en un comunicat Protecció Civil, que ha rebut l'avís a les 18.40 hores.

L'ancià, que no portava documentació per la qual cosa no se sap la seva identitat, ha estat trobat flotant en el mar per diversos testimonis, i dos homes l'han tret de l'aigua inconscient, però no se l'ha pogut reanimar.

A més de dues unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), han acudit al lloc, que tenia bandera verda i vigilància, tres patrulles dels Mossos d'Esquadra.

Es tracta del segon banyista mort aquest dijous, després que un home francès de 81 anys s'hagi ofegat en una platja de Cambrils, i suposa la víctima número 17 a la costa catalana en el que va d'estiu.

Protecció Civil recomana als ciutadans que no entrin al mar si no es troben bé, respectin les normes de bany, segueixin les indicacions dels socorristes i alertin al telèfon 112 si veuen alguna persona amb problemes dins de l'aigua.

Contingut patrocinat