Actualitzat 05/07/2013 23:00

Un menor de 12 anys mor ofegat en un riu a La Bisbal d'Empordà

GIRONA 5 jul. (EUROPA PRESS) -

Un menor de 12 anys ha mort la tarda d'aquest divendres a l'ofegar-se quan es banyava al riu Daró, al seu pas per La Bisbal d'Empordà (Girona), en una zona d'uns quatre metres de profunditat, han informat els Bombers de la Generalitat.

El noi s'estava banyant al riu, en una zona propera a la piscina municipal, amb uns amics i per motius que encara es deconeixen, s'ha ofegat i no ha sortit a la superfície, per la qual cosa els Bombers l'han localitzat submergit.

L'avís de l'emergència s'ha rebut a les 19.15 hores i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha mobilitzat una ambulància, l'equip del Centre d'Atenció Primària (CAP) i un helicòpter medicalitzat, i li han fet maniobres de reanimació cardiopulmonar tot i que sense èxit.

A les 20 hores encara estava pendent de realitzar-se l'aixecament del cadàver, i després se li practicarà l'autòpsia, que determinarà les causes exactes de la mort.

També han participat en el dispositiu de rescat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra i efectius de la Policia Local de La Bisbal.

Contingut patrocinat