Foto: EUROPA PRESS
GIRONA, 18 Oct. (EUROPA PRESS)
Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort de dues persones, que han trobat en estat de descomposició en una autocaravana situada als afores de Roses (Girona), que poden haver mort per una intoxicació o inhalació de gas.
Segons ha informat aquest divendres a Europa Press la policia catalana, els dos cadàvers --dels quals no se sap el sexe i la identitat a causa de l'estat dolent dels cossos-- poden ser uns indigents que s'acostumava a veure per la zona i que van desaparèixer.
Els Mossos, que descarten que es tracti d'una mort violenta, han estat alertats la tarda d'aquest dimecres per un veí que va notar un fort pudor quan va passar al costat de l'autocaravana, per la qual cosa la policia ha obert una investigació a l'espera que l'autòpsia determini les causes de la mort.