Actualitzat 20/03/2014 12:10

Intervenen armes del segle XIX al mercat de Reus

Armas intervenidas en el mercadillo de Reus
Foto: GUARDIA CIVIL

TARRAGONA, 20 Mar. (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil ha intervingut vuit armes d'avantcàrrega del segle XIX, projectils de la Guerra Civil i granades de mà al mercat de Reus.

   El 15 de març van veure a una parada armes, cartutxos metàl·lics i granades de mà sense autorització per a la venda o tinença: sis pistoles i dues armes llargues d'avantcàrrega del segle XIX i aptes per fer foc; dos revòlvers de cartutxos metàl·lics sistema 'la fouge' no aptes per disparar; quatre granades de mà i una espoleta sense càrrega; dos canons d'avantcàrrega; un bastó estoc i 17 unitats de cartutxos.

   Un dels denunciats va lliurar més armes que tenia a casa seva per obtenir la pertinent autorització de tenir-les; entre aquestes hi ha una escopeta de gallet, un rifle d'avantcàrrega, dues pistoles, dos revòlvers, sis pistoles d'avantcàrrega i un subfusell tipus 'taronger', de les quals algunes estan inutilitzades o deteriorades, i totes tenen un marcat caràcter històric i artístic.

Contingut patrocinat