Actualitzat 17/12/2013 22:12

Espadaler qualifica l'operació antidroga com "la més gran" feta pels Mossos

Ramon Espadaler, conseller de Interior de la Generalitat de Catalunya
EUROPA PRESS

BARCELONA 15 nov. (EUROPA PRESS) -

El conseller d'Interior de la Generalitat, Ramon Espadaler, ha qualificat aquest divendres la macroperació contra la droga a La Mina i la Zona Franca com l'operatiu d'aquest tipus "més gran" en nombre d'efectius fet pels Mossos d'Esquadra.

En atenció als mitjans abans d'obrir un curs a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC), a Mollet del Vallès (Barcelona), ha assegurat que hi treballen uns 300 efectius de la Brigada Mòbil, l'Àrea de Recursos Operatius, Investigació, la Unitat Canina i mitjans aeris.

L'operació s'ha saldat de moment amb 31 detinguts i una trentena de d'escorcolls a La Mina, i s'ha ampliat a primera hora del matí a la Zona Franca de Barcelona; durant els escorcolls a La Mina, iniciats a les 4 de la matinada d'aquest divendres, s'han confiscat diverses quantitats de cocaïna, heroïna i haixix.

Contingut patrocinat