Publicat 26/12/2013 15:15

Els Bombers reben 332 avisos pel vent i el 112 atén 438 trucades

BARCELONA 26 des. (EUROPA PRESS) -

Els Bombers de la Generalitat han rebut un total de 332 avisos des de la matinada fins a les 14 hores d'aquest dijous per problemes derivats del fort vent que hi ha a Catalunya, mentre que el telèfon d'emergències 112 ha atès 438 trucades pel mateix motiu.

Segons han informat els bombers en un comunicat, la majoria d'avisos estan relacionats amb caigudes d'arbres i elements en la via pública.

Gran part de les trucades als bombers són dels municipis de Tarragona, on s'estan registrant les majors ratxes de vent, amb 206 avisos.

Del conjunt d'afectacions destaca la caiguda d'un arbre en la C-31 a l'altura de Castelldefels (Barcelona), que ha afectat un vehicle en el qual viatjaven dues persones: una d'elles ha resultat ferida lleu i l'altra il·lesa.

Protecció Civil demana que es mantingui la precaució al sud de Catalunya, amb especial atenció a la conducció de vehicles.

Contingut patrocinat