Actualitzat 28/12/2013 11:10

Dos detinguts per robar en magatzems agrícoles a la Ribera d'Ebre

TARRAGONA, 28 Dic. (EUROPA PRESS) -

   Els Mossos d'Esquadra han detingut a dos homes, veïns del Vendrell i Tortosa (Tarragona), com a presumptes autors de dos delictes de furt en magatzems agrícoles del municipi Torre de l'Espanyol, a Ribera d'Ebre.

   Segons un comunicat, els agents van ser alertats a les 06.45 hores del divendres 20 de desembre que unes persones havien fugit en una furgoneta després de robar material d'un magatzem agrícola, després de la qual cosa van organitzar un dispositiu policial que va permetre localitzar el vehicle poc després mentre circulava per camins rurals de la Torre i Vinebre.

   A l'interior de la furgoneta es van trobar unes 60 planxes de ferro, un motor de tractor i un rul·lo de picadora, i la policia catalana també va comprovar que tots els objectes s'havien sostret de dues finques agrícoles de la Torre de l'Espanyol.

   Per aquesta raó, els agents van detenir als dos ocupants del vehicle, de nacionalitat espanyola i de 30 i 26 anys, que van quedar en llibertat després de declarar a la seu policial amb l'obligació de comparèixer davant del jutge quan siguin requerits.

   A més, els Mossos han tornat als seus propietaris tots els objectes que van aconseguir recuperar.

Contingut patrocinat