Actualitzat 12/07/2013 19:28

Dos detinguts i 54 identificats a la zona d'oci nocturn de Lloret

GIRONA 12 jul. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra, la Policia Local i la Policia Nacional van organitzar dimecres un dispositiu de vigilància i control a la zona d'oci nocturn de Lloret de Mar (Girona) que es va saldar amb dos detinguts --un per un delicte de furt per robar un telèfon i un altre per un contra la seguretat del trànsit-- i 54 identificats.

Segons han informat aquest divendres en un comunicat, es va organitzar per actuar contra la venda ambulant i els il·lícits penals, i s'emmarca en el dispositiu 'Marlés' que, com cada any, es porta a terme a les zones més conflictives de Lloret.

També es van imposar 25 denúncies per venda ambulant, nou per prostitució i quatre per tinença i consum de drogues, i vuit persones han estat traslladades a dependències de la Policia Nacional per irregularitats diverses relacionades amb estrangeria.

Contingut patrocinat