Publicat 20/03/2014 17:29

Detingut a València un home implicat amb la mort d'un jove a Colera

GIRONA 20 març (EUROPA PRESS) -

Un home ha estat detingut aquest dimecres a València per la seva presumpta implicació amb la mort d'un jove a Colera (Girona) --que va aparèixer cremat aquest dilluns a la nit a una pista forestal--, tot i que no es descarten més arrestos per aquests fets, han confirmat fonts policials a Europa Press.

Les primeres hipòtesis d'aquest succés indiquen que es podria tractar d'un crim passional, ja que el mort mantenia actualment una relació sentimental amb l'ex parella del detingut, segons ha informat aquest dijous el diari 'El Punt'.

Així, l'autòpsia practicada aquest dimecres ha permès identificar el cadàver trobat dilluns, que correspon a un jove que ara residia a Llançà --un municipi ubicat a uns 10 quilòmetres de distància de Colera-- i que la policia el tenia fitxat per venda de droga.

L'autòpsia també ha determinat que la víctima va morir de manera violenta, després de trobar ferides d'arma blanca al seu cos, tot i que el cadàver va quedar afectat pel foc que es va provocar a la pista forestal que porta a l'ermita de Sant Miquel de Colera.

L'Àrea d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra manté obert aquest cas que està sota secret de sumari i que instrueix el Jutjat d'Instrucció número 4 de Figueres.

Contingut patrocinat