Actualitzat 17/12/2013 22:23

Detingut per atracar a punta de pistola una sucursal bancària

GRANADA, 26 Nov. (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut un home de 34 anys i nacionalitat espanyola, amb antecedents policials, acusat de l'atracament a una sucursal bancària de la zona centre de Granada, on va intimidar amb una pistola una empleada per obtenir un botí de 500 euros.

   Les investigacions es van iniciar arran que la víctima denunciés que sobre les deu del matí un home va accedir al local amb la cara descoberta i, aprofitant que no hi havia cap client a l'interior, va esgrimir una pistola que va extreure d'entre les seves robes.

   Amb ella el va amenaçar i va exigir que li donés els diners, aconseguint un botí de 500 euros, després del que va sortir fugint immediatament de l'establiment.

   Els policies del Grup d'Atracaments de Policia Nacional es van fer càrrec de les investigacions, recopilant diferents testimonis i dades, aconseguint identificar en menys de 48 hores el presumpte autor dels fets.

   Després d'establir un dispositiu policial a Híjar, el presumpte autor de l'assalt a la sucursal va ser localitzat, detingut i traslladat a dependències policials.

   Després, va ser posat a disposició del Jutjat d'Instrucció de Granada en funcions de guàrdia.

Contingut patrocinat