GIRONA 9 maig (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han detingut un home a Castelló d'Empúries (Girona) per apunyalar un veí al coll i l'esquena durant una baralla per gelosia aquest dimecres a la nit.
Segons ha informat la policia catalana, la dona del detingut ha avisat a les 21.30 hores que el seu marit havia anat a barallar-se amb un veí del mateix bloc, i a l'arribar els agents han constatat que aquest estava malferit.
La primera hipòtesi que estudien els investigadors és que el marit va agredir el seu veí per motius sentimentals, pel que sembla després de sospitar que la seva dona va poder haver-li enganyat amb el seu veí.
Un dels agents li va fer els primers auxilis a la víctima tapant-lo les ferides al coll i l'esquena amb una tovallola fins que va arribar l'ambulància, que el va evacuar a l'Hospital Josep Trueta de Girona, on està ingressat en estat greu.
En l'escorcoll del domicili del detingut, els Mossos van localitzar dues navalles: la que va ser utilitzada en l'agressió, que estava a l'entrada de l'immoble, i una altra que portava l'agressor a sobre quan el van arrestar.
El detingut, Khaled K., de 41 anys i nacionalitat algeriana, que té antecedents, està pendent de passar pròximament a disposició d'un jutjat de guàrdia de Figueres.