Actualitzat 30/05/2018 15:04

Successos.- Detingut a Manresa (Barcelona) per saltar-se peatges 26 vegades i trencar tres barreres

Conductor detingut pels Mossos per saltar-se peatges i trencar barreres
MOSSOS D'ESQUADRA

BARCELONA 30 maig (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dilluns a Manresa (Barcelona) a un conductor de 39 anys per saltar-se 26 vegades diferents peatges de l'AP-7 i la C-33, i trencar en tres ocasions la barrera del peatge de la C-16 a Castellbell i el Vilar (Barcelona).

Segons ha informat el cos policial aquest dimecres en un comunicat, el conductor no va pagar els peatges entre el 25 de maig de 2017 i el 22 de maig d'aquest any, i va envestir les barreres aquest maig, la qual cosa va ser denunciat per diverses empreses concessionàries.

L'home cometia les infraccions amb una furgoneta, va ser detingut per presumptes delictes d'estafa i danys --els desperfectes en barreres ascendeixen a 1.100 euros i l'impagament de peatges és d'uns 400 euros--, i va quedar en llibertat després de declarar a comissaria a l'espera que el citi el jutge.

Contingut patrocinat