Actualitzat 17/12/2013 21:06

Successos.- Detingut un home prop de la presó de Figueres per vendre marihuana

Marihuana
GUARDIA CIVIL

GIRONA 13 set. (EUROPA PRESS) -

La Guàrdia Civil ha detingut un home a Figueres (Girona) per presumptament vendre marihuana des d'un edifici pròxim a la presó, i li han confiscat 200 grams de la droga disposada per a la venda, 10 plantes de mida mitjana i diversos estris per al seu compte i manipulació, han informat fonts policials.

Els agents policials van detectar dilluns que prop de la presó de Figueres hi havia un individu que baixava i pujava constantment d'un edifici situat davant de la presó i que realitzava contactes de manera ràpida amb altres persones amb les quals intercanviava alguna cosa, tornant a continuació a l'habitatge de la qual havia sortit.

Davant d'aquesta sospita, que es pogués tractar d'un intercanvi d'alguna substància estupefaent, es va muntar un desplegament per verificar-ho i els agents comprovar que es tractava d'un intercanvi de drogues.

Alhora, la Guàrdia Civil va escorcollar l'immoble de l'arrestat --de nacionalitat espanyola i veí de Figueres-- on es van trobar 200 grams de marihuana i el material per a la cura i venda de la substància.

El Jutjat d'instrucció de Figueres en funcions de guàrdia, que va autoritzar l'entrada i l'escorcoll de l'habitatge del detingut, ha obert diligències a l'home, acusat de vendre marihuana.

Contingut patrocinat