Actualitzat 05/06/2018 07:54

Successos.- Detingut un home després de trobar el cadàver d'una menor de 13 anys a Vilanova (Barcelona)

BARCELONA 5 juny (EUROPA PRESS) -

Una menor de 13 anys ha estat localitzada morta la nit d'aquest dilluns a Vilanova i la Geltru (Barcelona) hores després que es denunciés la seva desaparició, segons ha informat la Policia Local. Un home ha estat detingut en relació aquests fets, segons han informat a Europa Press fonts policials.

La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra s'ha fet càrrec del cas. El cos sense vida de la menor presentava signes evidents de violència.

La desaparició de la menor havia estat denunciada hores abans i des d'aquest moment s'ha muntat un dispositiu de cerca per donar amb el seu parador i s'ha reclamat la col·laboració ciutadana. La nena, de nom Laia, va ser vista per última vegada a la zona de la plaça Charlie Rivel.

Després de conèixer-se la troballa del cadàver, l'alcaldessa de la localitat, Neus Llovera, ha lamentat el succés. "Una nit molt trista a Vilanova i la Geltru, amb un profund sentit d'impotència per la mort de la Laia", ha indicat en un missatge en el seu compte personal de Twitter, en la qual ha recordat que estan pendents els resultats de la investigació.

També en un missatge a través de la mateixa xarxa social, la Policia Local de Vilanova ha agraït les mostres d'interès ciutadana i ha reclamat que s'esborrin les imagenes de la menor que hagin pogut ser distribuïdes "per respecte a la famila".

Contingut patrocinat