Actualitzat 17/12/2013 22:29

Detingut dues vegades en quatre dies per robatoris a pisos de Calafell

TARRAGONA 2 des. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han detingut dues vegades en quatre dies un jove de 22 anys per presumptament robar a pisos i vehicles de Calafell (Tarragona), segons ha informat aquest dilluns la policia catalana.

En els robatoris a pisos forçava els accessos i, una vegada dins, sostreia televisors i aparells electrònics, i dels cotxes se n'emportava els objectes de valor després de trencar-ne els vidres.

El jove, de nacionalitat colombiana i veí del Vendrell, va ser arrestat el 18 de novembre com a presumpte autor de dos robatoris a pisos i cinc a cotxes, i l'endemà es van trobar al seu domicili aparells electrònics, televisors, càmeres i mòbils.

El detingut, amb nombrosos antecedents, cometia els robatoris a llocs pròxims al seu domicili per reduir el risc de ser interceptat per la policia, i va quedar en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial.

L'endemà de quedar en llibertat, el 22 de novembre, va ser arrestat com a presumpte autor d'un robatori a un pis i a un cotxe, també a zones pròximes al seu domicili.

El detingut va passar novament a disposició judicial i va quedar en llibertat provisional, i posteriorment va ingressar a disposició de la Policia Nacional per iniciar un procediment d'extradició.

Contingut patrocinat