BARCELONA 2 jul. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han detingut a un home que conduïa en estat etílic a 136 quilòmetres per hora --46 més d'allò permès en aquest tram-- per la carretera C-55 a l'altura de Castellbell i el Vilar (Barcelona), i que va fugir quan la policia li va ordenar que parés.
Segons ha informat aquest dimarts la policia catalana en un comunicat, el conductor, veí de Manresa (Barcelona), de 31 anys i de nacionalitat espanyola ha estat interceptat per un radar quan circulava a 136 quilòmetres per hora quan la velocitat màxima era de 90, després del que va efectuar una "brusca frenada" que va poder posar en greu perill al vehicle que acabava d'avançar.
"A terra va deixar una frenada de més de 30 metres", han informat els Mossos, que tot seguit van iniciar un seguiment per notificar-li la infracció i detenir-lo.
A l'ometre les indicacions dels agents, van iniciar una persecució durant la que el vehicle fugitiu "va posar en greu perill la seguretat del trànsit", ja que circulava en estat etílic i va estar a punt de tenir diversos accidents al polígon industrial Bufalvent de Manresa (Barcelona).
El conductor, que ha estat posat en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial, ha estat detingut per diverses patrulles dels Mossos per desobediència als agents de l'autoritat i conduir de manera temerària, i denunciat administrativament per excés de velocitat, alcoholèmia positiva, reduir la velocitat davant d'un radar i no tenir en ordre els documents de la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV).