LLEIDA, 3 Feb. (EUROPA PRESS)
Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 49 anys, veí de L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) i de nacionalitat romanesa, per suposadament robar 500 metres de cable de l'AVE en un tram de la línia del terme municipal de Tarrés (Lleida), ha informat la policia catalana en un comunicat.
Els fets van passar sobre la mitjanit de diumenge passat quan els vigilants de seguretat d'Adif van alertar que s'estava produint un robatori de cable de la instal·lació ferroviària.
Els vigilants van descobrir un forat en la tanca de protecció d'un tram de l'AVE que circula paral·lel a l'autopista AP2, i, després, van localitzar rotllos de cable --17 rotllos de cable pelat i 7 rotllos sense pelar-- preparats per emportar, i després van trobar un home sospitós, que ha passat a disposició del jutge.