BARCELONA 8 ago. (EUROPA PRESS) -
La Policia Nacional ha desarticulat una banda dedicada a copiar i subministrar DVD i CD pirates a venedors ambulants de l'àrea metropolitana de Barcelona i ha confiscat 3.700 DVD, 1.170 CD i 72 disqueteres en un escorcoll de dos habitatges.
Segons ha informat aquest dijous la policia en un comunicat, ha detingut als vuit integrants de la banda, que produïen còpies il·legals per valor de 6.000 euros a la setmana, ja que les venien a preus d'entre un euro i un euro i mitjà a venedors ambulants i 'manters'.
L'operació, en què també ha col·laborat la Policia Local de L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), ha estat iniciada després de rebre informacions referents a un pakistanès, que suposadament es dedicava a la còpia i distribució massiva de DVD i CD.
Gestions posteriors van mostrar que els detinguts amagaven en un domicili de Barcelona el material tècnic per a la còpia dels productes, i que després traslladaven les còpies ocultes en un carro de la compra a un altre pis de l'Hospitalet, on les emmagatzemaven i distribuïen als venedors ambulants.
Els presumptes estafadors han estat detinguts pels suposats delictes contra la propietat intel·lectual i associació il·lícita, i han estat posats en llibertat amb càrrecs en espera de judici.