BARCELONA 16 des. (EUROPA PRESS) -
La Guàrdia Urbana de Barcelona ha identificat i denunciat penal i administrativament cinc joves per fer pintades a les càmeres de videovigilància del metro a l'estació de Trinitat Nova, ha informat aquest dilluns la policia municipal.
Una patrulla de la Urbana va observar sis joves que treien la trapa d'una sortida d'emergència de l'estació, i que al veure's sorpresos es van introduir en ella i es van amagar en les vies.
Un d'ells va aconseguir escapar per la mateixa trapa, mentre que els altres cinc --entre els quals hi ha un menor-- han estat interceptats pels agents, i el vigilant de l'estació va identificar un com el responsable de pintades i la inutilització de sis cambres dos dies abans.
Després d'una inspecció al costat del cap d'estació, els agents van comprovar que els joves havien trencat un mecanisme elèctric d'obertura i el funcionament de la porta d'emergència, i els van intervenir 36 pots de pintura i una targeta de memòria d'una cambra amb fotografies en les quals apareixen pintant.
Els cinc joves han estat denunciats penal i administrativament, i els agents han instruït diligències per una falta contra el patrimoni per dibuixar grafits o pintar elements de transport.