Actualitzat 17/12/2013 20:40

Controlat l'incendi d'Aiguamúrcia després de cremar 60 hectàrees

TARRAGONA 15 ago. (EUROPA PRESS) -

Els Bombers de la Generalitat han donat per controlat a les 13.45 hores d'aquest dijous l'incendi que des de dimecres al migdia afecta la població dels Pobles, al terme municipal d'Aiguamúrcia (Tarragona), on s'han cremat 60 hectàrees segons les primes estimacions.

Els mitjans aeris s'han anat retirant mentre a la zona continuen unes quinze dotacions terrestres, i els dos helicòpters que estaven preparats per intervenir no han hagut d'actuar.

Una vegada controlat, Protecció Civil ha finalitzat la prealerta del Pla Especial d'Emergències per Incendis Forestals de Catalunya (Infocat), tot i que segueix recomanant extremar la precaució prop de les zones forestals.

Des del matí d'aquest dijous es pot tornar a circular amb normalitat per la carretera TV-2441, que s'havia tallat a causa de l'incendi.

A l'operatiu han treballat efectius dels Bombers de la Generalitat, agrupacions de defensa forestal, el Cos d'Agents Rurals, Mossos d'Esquadra i Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), entre d'altres.

Contingut patrocinat