Publicat 31/03/2018 11:01

Successos.- Cinc detinguts per tràfic de medicaments il·legals i dopants utilitzats en culturisme

Els Mossos decomissen medicaments il·legals i dopantes usats en cultrismo
MOSSOS D'ESQUADRA

   BARCELONA, 31 març (EUROPA PRESS) -

   Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dimecres cinc homes a Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), acusats de tràfic de medicaments il·legals i dopants usats en la pràctica del culturisme que distribuïen a Catalunya i diferents punts de l'estat espanyol.

   Segons ha informat el cos policial aquest dissabte, els acusats van quedar en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial en finalitzar una investigació que va culminar amb un dispositiu on es van confiscar 57.300 dosis de medicaments il·legals i dopants, valorades en 93.000 euros.

   La investigació va començar a la fi de 2017 arran d'un decomís de les mateixes substàncies realitzat per al Policia Local de Santa Margarida i els Monjos (Barcelona) en una botiga de nutrició esportiva.

Contingut patrocinat