Actualitzat 24/12/2013 10:36

Cau una banda familiar de narcotraficants d'heroïna

Heroína y dinero intervenido a la banda de narcotraficantes en L'Arboç
Foto: POLICÍA NACIONAL

TARRAGONA, 24 Dic. (EUROPA PRESS) -

   La Policia Nacional ha desarticulat un grup familiar que distribuïa a Catalunya i Aragó heroïna d'Holanda, amb l'arrest de cinc persones.

   En dos registres a les localitats tarragonines de l'Arboç i Bellvei van confiscar set quilograms d'heroïna, més de 13.500 euros en efectiu i dos vehicles.

   El juliol, la policia va fer una operació contra el tràfic de drogues a Saragossa, en què va detenir a 11 persones i va confiscar més de tres quilos de cocaïna, 1.700 grams de marihuana, efectes per a la manipulació, distribució i venda de la droga i 3.030 euros en efectius.

   Després d'aquests arrestos, els agents van continuar la investigació i van descobrir l'existència d'una nova branca de proveïdors de droga establerta a les localitats de l'Arboç i Bellvei.

   Els agents van descobrir que estaven preparant una transacció d'heroïna procedent d'Holanda, que s'ha confirmat amb l'arribada d'un proveïdor en un vehicle de gamma alta a l'Arboç per entregar la mercaderia.

   La policia el va detenir quan anava a fer l'entrega i li va confiscar 13 paquets d'heroïna de més de mig quilo, i també va arrestar a les quatre persones que anaven a rebre la droga, tot i que un va intentar fugir en cotxe i a peu, però va ser interceptat.

   Tant l'arrest com les vigilàncies prèvies han resultat "especialment àrdues i dificultoses" per als agents ja que la banda comptava amb individus que realitzaven tasques de contravigilància quan es realitzaven les transaccions i la presència policial era ràpidament detectada, segons les mateixes fonts.

Contingut patrocinat