SABADELL (BARCELONA), 23 (EUROPA PRESS)
La Policia Nacional ha detingut sis persones per presumptament cultivar 5.554 plantes de marihuana a quatre naus industrials de Sabadell, Castellar del Valls, Barber del Valls i Sant Quirze del Valls (Barcelona).
L'operació s'ha fet conjuntament amb la Policia Municipal de Sabadell i la Policia Local de Castellar i va comenar al febrer "arran de les informacions annimes d'uns ciutadans" que van permetre identificar una organització jerrquica, en la qual cada arrestat exercia una tasca concreta, ha informat la Policia aquest dimecres en un comunicat.
En diverses entrades amb autorització judicial, els agents van decomissar les 5.544 plantes, 50 quilograms de cabdells de marihuana, una pistola, 3.000 euros en efectiu i dos vehicles; part de la droga es trobava en bosses, empaquetada i preparada per ser distribuda.
Les plantacions comptaven amb aparells d'aire condicionat, focus, ventiladors i altres estris per al cultiu, a més d'un sofisticat sistema de ventilació amb allants que evitaven olors.
La Policia va detenir els sis sospitosos com a presumptes autors d'un delicte de trfic de drogues i un altre de defraudació de fluid elctric i anlegs.