Actualitzat 24/09/2014 17:16

La segona edició de Diymania torna a Sabadell amb un 40% més d'expositors

SABADELL (BARCELONA), 24 (EUROPA PRESS)

La segona edició de la fira Diymania basada en la filosofia del 'Do it yourself', tornarà del 3 al 5 d'octubre a Fira Sabadell amb un 40% més d'expositors que el 2013 i amb la intenció de consolidar-se entre els aficionats a aquesta corrent creativa.

Ho ha explicat la responsable de l'esdeveniment, Mari Àngels Bergé durant la roda de premsa de presentació de la present edició que s'ha celebrat aquest dimecres i on ha assegurat que també s'incrementarà la xifra de tallers i activitats que s'oferiran.

A Diymania els visitants podrà trobar teixits, llanes, drapet, patchwork, scrapbooking, decopatch i cupcakes, entre d'altres materials i conèixer tots els secrets sobre cuina creativa, decoració i moda.

A més dels tallers que s'imparteixin en alguns 'estands' dels expositors, la fira inclou una zona exclusiva on s'impartiran un centenar de tallers sobre ganxet, pintura, dibuix i decoració, entre d'altres temàtiques.

D'altra banda, Diymania proposa una vintena d'activitats més que inclouen desfilades de moda, animació infantil amb possibilitat de jugar al scalextric, actuacions de dansa i ball de bollywood i swing o l'opció de passar per un photocall per fer-se fotos divertides.

Contingut patrocinat