Actualitzat 04/05/2018 18:44

El Sant Petersburg Festival Ballet debutarà a Barcelona amb el 'Llac dels cignes'

Actuació del St. Petersburg Festival Ballet en el 'Llac dels cignes'
ST. PETERSBURG FESTIVAL BALLET

BARCELONA 4 maig (EUROPA PRESS) -

El Sant Petersburg Festival Ballet actuarà per primera vegada a Barcelona amb el 'Llac dels cignes', el clàssic de Piotr Ilitx Txaikovski que podrà veure's entre el 9 i el 13 de maig al Teatre Victòria.

En un comunicat aquest divendres, l'organització ha destacat que es tracta d'una companyia de primer nivell, creada el 2009 amb vocació de representar Europa i la resta del món els clàssics del ballet rus, i que destaca per la seva austera elegància clàssica conjuminada amb un "toc fresc del segle XXI".

L'obra comptarà amb 42 ballarins sobre l'escenari, amb Margarita Kamysh en la direcció artística, i decorats del reconegut escenògraf Vyacheslav Okunev, que ha treballat a les sales russes Bolshoi Theatre i Mariinsky Theatre i La Scala de Milà (Itàlia).

Contingut patrocinat