Publicat 26/06/2018 08:48

S'aixeca el confinament a Palau-solità després d'una fugida d'amoniaco en una empresa

BARCELONA 26 juny (EUROPA PRESS) -

Protecció Civil de la Generalitat ha aixecat el confinament que havia decretat a la població de Palau-solità i Plegamans (Barcelona) a causa d'una fuita d'amoníac en una empresa del municipi.

L'alerta del Pla d'emergència exterior del sector químic de Catalunya (Plaseqcat), activada en conèixer-se la fuita, es mantindrà fins que es comprovi que la instal·lació funciona correctament, ha avisat Protecció Civil en un comunicat.

La fuita es va produir la tarda del dilluns, els bombers la van contenir a primera hora de la nit i tècnics de l'empresa han treballat de matinada per reparar la instal·lació afectada, després que els Bombers de Catalunya buidessin les canonades.

11 PERSONES AMB MOLÈSTIES

Com a conseqüència de la fuita, el Sistema d'Emergències Mèdiques (Sem) ha atès 11 persones per molèsties, que han estat donades d'altes al moment.

Al moment de la fuita, els bombers --que van desplegar nou dotacions a la zona-- van evacuar un centenar de treballadors de l'empresa.

Contingut patrocinat