BARCELONA 10 oct. (EUROPA PRESS) -
El president de C's, Albert Rivera, ha acusat aquest dijous el Govern de Mas d'"escalfar l'ambient" de la manifestació 'Som Catalunya, Somos Espanya' amb declaracions inapropiades sobre els ciutadans que pensen acudir a la concentració.
En declaracions als mitjans des del Parlament, ha censurat que l'executiu català està "generant por i donant a entendre que tota la gent que sortirà al carrer són sospitosos de ser delinqüents".
Per al també diputat de C's en la Cambra catalana, el Govern català hauria de dedicar-se a garantir la seguretat dels assistents i vetllar perquè es pugui fer en pau i que "no vinguin fatxes a rebentar-la ni d'un signe ni d'un altre".
Així mateix, Rivera s'ha mostrat convençut que la concentració de dissabte serà un èxit i superarà la convocatòria que ja es va fer en el mateix lloc, la plaça Catalunya, l'any passat.
El president de C's ha demanat que "tots els ressorts públics que es van posar a disposició de la cadena humana també es posin a disposició d'altres manifestacions", i ha criticat el paper que van jugar els mitjans públics catalans amb la 'Via Catalana'.