Actualitzat 10/09/2014 15:13

Risto Mejide, guanyador del Premi Espasa d'Assaig per 'Urbrands'

Risto Mejide
Foto: ESPASA

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

Risto Mejide ha estat elegit per unanimitat guanyador de la XXXI edició del Premi Espasa d'Assaig 2014 per la seva obra 'Urbrands', centrada en construcció i desenvolupament de la marca personal, segons han informat des de l'editorial.

   El jurat ha destacat el tractament que Risto Mejide fa d'"un tema molt actual, amb un plantejament molt original i útil, per situar el lector a la societat de la comunicació i ajudar-lo a crear la seva marca personal". L'obra es publicarà el pròxim 28 d'octubre.

   A 'Urbrands', Mejide detalla que "una marca (o urbrand) és una resposta emocional davant d'una imatge, el nom d'una empresa o una persona", per afegir que "no hi ha receptes màgiques ni garantia d'èxit però tampoc molt a perdre" doncs, segons la seva opinió, per construir una marca només cal seguir una sèrie de criteris provinents de les teories del màrqueting i la publicitat, adaptades als nous temps.

   Així, subratlla la importància de diversificar la presència de la marca a diaris, webs, llibres, TV i xarxes socials ja que s'acostuma a confondre fama, notorietat, poder i influència. Per aquesta raó, insta a aprofitar les tres primeres per aconseguir que altres facin el que un vol i el que sigui millor per a la marca.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés