BARCELONA 1 març (EUROPA PRESS) -
La línia R2 de Rodalies així com trens Regionals acumulen el matí d'aquest dijous retards d'una mitja hora per una avaria en el sistema de telecomandament de l'estació de Passeig de Gràcia de Barcelona.
Segons han indicat a Europa Press fonts de Renfe i Adif, l'afectació principal s'ha produït entre les 6:00 i 6:55 hores per una incidència en el sistema de comunicació amb els senyals en aquesta estació.
Adif ha explicat que aquest sistema s'activa de manera remota i que, després de la incidència, s'està efectuant de manera presencial.
Durant aquesta hora en què ha durat la incidència, els trens no paraven a Passeig de Gràcia i s'han desviat a l'estació de Plaça Catalunya.
En concret, s'han vist afectades la R2 i les línies Regionals R13, R14, R15 i R16 cap a Tarragona i Girona, ha puntualitzat Renfe.