Publicat 20/01/2020 11:25

Retards de mitja hora a cinc línies de Rodalies per un atropellament a Plaa Catalunya

Un tren de Rodalies (arxiu)
EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA 20 gen. (EUROPA PRESS) -

Cinc línies de Rodalies --R1, R3, R4, R12 i RG1-- acumulen fins a 30 minuts de retards el matí d'aquest dilluns per l'atropellament mortal d'una persona a l'estació de Plaa Catalunya.

Segons ha informat Rodalies en un missatge a Twitter, els trens de les línies R3 i R4 es desvien en sentit sud per Montcada Bifurcació, Sant Andreu Comtal, Clot i Passeig de Grcia, i no efectuen parada a Torre Baró, Sant Andreu Arenal, Sagrera, Arc de Triomf i Plaa Catalunya.

Els combois de la línia R1 es desvien en sentit sud per Clot i Passeig de Grcia i no efectuen parada a Arc de Triomf ni Plaa Catalunya, mentre es treballa per retirar el cadver de les vies i restablir la normalitat, segons ha puntualitzat Renfe a Europa Press.