EUROPA PRESS REPORTAJES - Arxiu
BARCELONA 9 nov. (EUROPA PRESS) -
El 'Rèquiem' per a la soprano barcelonina Montserrat Caballé previst pel proper 17 de novembre a la Catedral de Barcelona estarà presidit pel cardenal arquebisbe de Barcelona Juan José Omella i comptarà amb les veus d'Ainhoa Arteta, Anna Larsson, Nikolai Schukoff i Alexander Vinogradov.
En un comunicat, el Gran Teatre del Liceu ha detallat que l'acte litúrgic comptarà amb la interpretació del 'Rèquiem', de Giuseppe Verdi, per part de l'Orquestra i el Cor del Liceu dirigits per Josep Pons.
Els qui vulguin seguir la cerimònia des de la Catedral hauran d'adquirir prèviament i de forma gratuïta una entrada a través de la web del teatre líric o a les seves taquilles a partir del 12 de novembre.
A més, l'acte serà retransmès a nivell estatal per TVE en directe per la2, que facilitarà la senyal al Liceu perquè aquest obri també les seves portes i acomodi als qui desitgin seguir la missa a les seves instal·lacions.