Publicat 01/06/2026 13:20

Reobre la BP-1121 a Monistrol d'accés a Montserrat (Barcelona) després del tall dels docents

Archivo - Imatge de recurs de cues en una carretera
TRÁNSITO - Arxiu

BARCELONA 1 juny (EUROPA PRESS) -

La BP-1121 a Monistrol de Montserrat (Barcelona) d'accés a l'abadia s'ha reobert aquest dilluns a les 12.48 després del tall provocat per un grup de docents en vaga.

La via ha estat tallada des de les 10.59 i la protesta ha arribat a provocar fins a 4 quilòmetres de cues, informa el Servei Català de Trànsit (SCT) en un missatge a X recollit per Europa Press.

La vaga de personal educatiu d'aquest dilluns la reivindiquen els sindicats CGT i Intersindical-CSC.

Contador

Contingut patrocinat