BARCELONA 1 juny (EUROPA PRESS) -
La BP-1121 a Monistrol de Montserrat (Barcelona) d'accés a l'abadia s'ha reobert aquest dilluns a les 12.48 després del tall provocat per un grup de docents en vaga.
La via ha estat tallada des de les 10.59 i la protesta ha arribat a provocar fins a 4 quilòmetres de cues, informa el Servei Català de Trànsit (SCT) en un missatge a X recollit per Europa Press.
La vaga de personal educatiu d'aquest dilluns la reivindiquen els sindicats CGT i Intersindical-CSC.