Publicat 13/05/2026 08:55

Reoberta la B-23 a Sant Joan Despí (Barcelona) després del tall per la vaga de docents

BARCELONA 13 maig (EUROPA PRESS) -

La B-23 a Sant Joan Despí (Barcelona) ha reobert tots els carrils després del tall per la segona jornada de vaga de docents aquest dimecres sobre les 8.33 hores.

Arran del succés s'ha acumulat 1 kilòmetre de cues, ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT) en un missatge a 'X' recollit per Europa Press.

D'altra banda, l'A-2 entre Sant Joan Despí i El Papiol (Barcelona) registra 10 quilòmetres de retencions.

Contador

Contingut patrocinat