BARCELONA, 15 maig (EUROPA PRESS) -
El festival pop-up stores Rec.0 d'Igualada (Barcelona) ha tancat l'edició d'aquest any amb una assistncia de 100.000 visitants, en reprendre la seva activitat després de dos anys sense celebrar-se per la pandmia del coronavirus.
Va comenar dimecres passat i ha acabat aquest diumenge: durant els dos primers dies "va batre el rcord d'assistncia" de totes les seves edicions, ha informat l'organització en un comunicat aquest diumenge.
Segons l'organització, a més, el centenar de marques de moda que hi han participat han "igualat i fins i tot superat" la facturació del 2019, any previ a la pandmia.
Dimecres es va haver de reforar el servei d'autobusos llanadora des dels grans aparcaments situats a la zona del Campus Universitari d'Igualada, i es van establir també torns extra en serveis com els de neteja, per l'afluncia de públic.
Aquesta edició ha acollit "el primer" mercat d'intercanvi del Rec.0, en el qual unes 300 persones han intercanviat més de 4.000 peces de segona m, i l'organització ha afirmat que continuar apostant per aquest format.