Actualitzat 11/06/2014 15:00

La ràdio és el mitjà convencional que més creix en audiència a Catalunya, segons l'ACR

BARCELONA, 11 juny (EUROPA PRESS) -

La ràdio és el mitjà convencional que més creix en audiència a Catalunya des del 2007, amb un augment del 13,5%, segons revela l'informe sobre la situació del sector que elabora anualment l'Associació Catalana de Ràdio (ACR).

Malgrat aquest creixement, la inversió publicitària va caure per sisè any consecutiu el 2013, i ja suma un 43% des del començament de la crisi, segons ha informat l'ACR en un comunicat.

Aquesta caiguda ha tingut un reflex en l'ocupació del sector, tant del personal fix com dels col·laboradors: s'ha passat de 1.091 treballadors del sector el 2007 a 594 el 2013.

L'estudi també incorpora les emissores de ràdio que operen sense el corresponent títol, que oscil·len entre les 110 i 115 freqüències en el conjunt de Catalunya, una xifra sostinguda des del 2007.

El document xifra en tres milions els catalans que escolten ràdio en català diàriament, per la qual cosa l'àmplia majoria del conjunt de 4 milions d'oients de Catalunya elegeixen aquesta llengua.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés