BARCELONA 14 set. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han detingut quatre persones aquest dissabte a la matinada després d'un intent de robatori en un magatzem a prop de l'aeroport de Barcelona-el Prat i una persecució per carretera amb conducció temerària a l'entorn de la capital catalana.
Els detinguts portaven un vehicle 4x4 que havia estat robat, i no han fet cas dels avisos de la policia perquè aturessin la fugida, segons han informat els Mossos d'Esquadra a Europa Press.
Les quatre persones han fugit del lloc dels fets, sense que poguessin consumar el robatori que presumptament estaven cometent, i han estat interceptats més endavant per agents de la policia catalana del Prat i de l'Hospitalet de Llobregat després de la persecució.
CENTRE LOGÍSTIC
El magatzem que presumptament han intentat robar està situat en una zona de logística propera a l'aeroport de Barcelona, on abunden les empreses que es dediquen al comerç internacional amb base en aquesta infraestructura, apunta la policia.
Els Mossos d'Esquadra han explicat que alguns delinqüents fan servir cotxes robats per estampar-los contra els locals que tenen intenció de robar i així accedir a l'interior.