Actualitzat 19/10/2018 18:28

Protecció Civil manté l'alerta per pluja a les Terres de l'Ebre (Tarragona)

Tempestes
WIKIMEDIA - Arxiu

TARRAGONA 19 oct. (EUROPA PRESS) -

Protecció Civil de la Generalitat ha mantingut aquest divendres l'alerta del Pla Especial d'Emergències per Inundacions de Catalunya Inuncat per l'episodi de pluges a les Terres de l'Ebre (Tarragona) i el Camp de Tarragona.

En un comunicat, Protecció Civil ha informat que el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) preveu per a aquest divendres que es mantinguin les pluges intenses localment acompanyades de tempesta, que podran superar els 20 litres per metre quadrat en 30 minuts a les Terres de l'Ebre i al litoral i prelitoral de Tarragona.

Les precipitacions pot deixar acumulacions de fins als 200 litres per metre quadrat en 24 hores a les comarques tarragonines del Baix Ebre i Montsià, i valors de 100 litres per metre quadrat en 24 hores a la resta de comarques de Tarragona i les Terres de l'Ebre.

Protecció Civil també manté l'alerta del Pla Procicat pel fort onatge, perquè el SMC pronostica que aquest divendres es mantindrà un onatge de fins als 2,5 metres al litoral central de Catalunya i Tarragona, i fins a quatre metres a les Terres de l'Ebre.

Ha desactivat, en canvi, l'alerta per vent (Ventcat) perquè les previsions indiquen que hi ha poca possibilitat que superi els 72 quilòmetres per hora al litoral i prelitoral central de Tarragona.

Contingut patrocinat