Publicat 17/01/2023 18:39

Protecció Civil manté l'alerta per forts vents i ones a Catalunya

Una palmera es mou pel temporal a Barcelona
Kike Rincón - Europa Press

Actualment no hi ha cap via afectada per la situació meteorolgica

BARCELONA, 17 gen. (EUROPA PRESS) -

Protecció Civil de la Generalitat manté l'alerta per forts vents i ones a Catalunya, segons han explicat aquest dimarts en un comunicat.

Han detallat que fins a les 18 hores, el telfon d'emergncies 112 de Catalunya ha ats 858 trucades per 653 incidents derivats dels vents i les ones, principalment a Barcelona, Terrassa i Manresa (Barcelona).

Així mateix, han explicat que, a hores d'ara, no consta cap incidncia greu ni afectacions personals, i que la majoria d'afectacions són per branques caigudes, tendals, cablejat i altres elements de faanes afectats pel vent.

Per la seva banda, els Bombers de la Generalitat han ats des de l'inici de l'episodi de vent 451 avisos per incidncies.

El Servei Catal de Trnsit (SCT) ha informat que actualment no hi ha cap via afectada per la situació meteorolgica.

La previsió del Servei Meteorolgic de Catalunya (SMC) és que durant les prximes hores i dies es produeixin nevades al Pirineu i al Prepirineu.

Durant aquesta nit es poden produir glaades a fora punts de l'interior a causa de la situació de baixes temperatures, per la qual cosa s'ha de ser "especialment acurat" en la conducció.

Contingut patrocinat